בניית דפי נחיתה

ההשקעה בדפי נחיתה ממוקדים למוצר או שירות ספציפי שנבנו נכון בהתאם לעקרונות הבסיסיים ישפרו לאין ערוך את יחסי ההמרה ויגדילו את הרווח לכל השקעה נתונה.

למה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא מרכיב וחלק ממסע מתוכנן ומפולח לקידום ופרסום רשת, דף נחיתה בשונה מדפי אתר אינטרנט שלם הינו דף אינטרנט מכוון יעד עיסקי עבור מוצר או שירות ספציפי לקהל יעד מוגדר מראש. מטרת דף נחיתה הוא מיקוד תשומת הלב של הגולש הנוחת בדף למסר שאנו מעוניינים כך שישכנע ויניע את המבקר לבצע את פעולה ספציפית כגון רכישה, הרשמה או מילוי טופס. כל זאת במטרה למקסם את הרווח על ההשקעה.

  • המרכיבים של דף נחיתה מקצועי

  • מאחר וזמן תשומת הלב של הגולש הממוצע כיום ברשת נמדד בשניות בודדות, נדרש להציג עמוד נחיתה המהווה למעשה פרסומת ממוקדת ותמציתית למוצר או השירות המניעה לפעולה הרצויה. דף נחיתה מקצועי יכלול בד"כ עיצוב מזמין ואלמנטים גרפיים וטקטואלים הלוכדים את תשומת הלב ומעבירים את המסר בצורה תמציתית ומעודדים לביצוע פעולה הרצוייה.

    • מסר - אחיד, קליט, ברור, משכנע ומניע חזק לפעולה.
    • טקטס - תיאור קצר ותמציתי עבור המוצר או השירות הכולל תועלות עבור הלקוח, הצעות אטרקטיביות, מבצעים ובונוסים.
    • קריאטיב - תמונות ווידאו המציגים באופן ברור את המוצר או השירות ותורמים ישירות להעברת המסר.
    • קריאה לפעולה מתאימה - במקום בולט ומרכזי בדף, הפעולה עצמה חייבת להיות קלה ונוחה לביצוע עבור הלקוח.
    • הימנעות מהסחות - כל מה שלא משרת את היעד המוגדר באופן ישיר לא צריך להיות בדף הנחיתה כגון : הפניות מיותרות, עיצוב מסיח, תמונות כלליות, טקסט לא ממוקד ופעולות מסורבלות ומורכבות ללקוח..

צור קשר

נשמח להכיר ולהפגש, אנא השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.

הכנס שם מלא
הכנס כתובת דואר אלקטרונית חוקית
הכנס מספר טלפון/נייד