הקמת אתר אינטרנט מהיכן מתחילים?
אם אתם כאן אז כנראה שכבר קיבלתם החלטה לגבי הצורך באתר אינטרנט עבור עסק שלכם. העניין הופך מורכב כשעוברים לשלב היישום - בניית האתר אינטרנט. אנחנו כאן באינטלקטיב נצעד אתכם צעד אחר צעד ועזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בכל שלב בתהליך הקמת אתר האינטרנט לעסק שלכם.
ברשת האינטרנט ניתן להבחין בשלושה פורמטים עקריים של אתרי אינטרנט לעסקים, קודם בניית אתר אינטרנט נדרש להחליט על סוג האתר הרלוונטי בהתאם למאפיינים, תחומי העסוק וצרכים העיסקיים.
אתר תדמיתי הינו חלון הראווה והפנים של העסק. תכליתו עיסקית הגדלת רווחים. ישנה חשיבות גדולה להבנייה נכונה של התוכן אודות החברה, השירותים והמסרים השיווקים של העסק לצד עיצוב איכותי ומרשים המתאים לאופי החברה.
חנות אינטרנטית וירטואלית לעסק המוכר מוצרים מוחשיים היא בעצם חנות בקניון הוירטואלי הגדול בעולם - רשת האינטרנט. יתרונות משמעותיים להקמת חנות וירטואלית: עליות הקמה והאחזקה, חשיפה וחסמים גאוגרפיים.
מיני אתרים או דפי נחיתה הינם דפי אינטרנט יעודיים מכווני מטרה עיסקית שיווקית מוגדרת כגון מכירה, מילוי טופס ואו חשיפה ברשת. השימוש בדפי נחיתה נעשה במסגרת מסעות פירסום ממוקדים ברשת האינטרנט.
מהם עקרונות הבסיס לכל אתר אינטרנט ללא קשר לסוג האתר, מבנה ואו פורמט?
בשנים האחרונות ישנה עליה משמעותית בגלישה דרך מכשירים ניידים (סלולר) וטאבלטים מכל מקום ובכל זמן, יותר ממחצית מתעבורת הרשת עוברת דרך מכשירים אלו. אתר אינטרנט ריספונסיבי בעל גרסאות עיצוב תואמות לגלישה וצפייה מכל סוג מכשיר ובכל רזולוציה, נותן מענה ושירות טוב יותר לכלל המשתמשים.
אחת לתקופה יוצאים עידוכנים וחידושים בנושא תקינה וסטנדרטים לאתרי אינטרנט, בתחומים כגון: תאימות לגוגל ולשאר מנועי החיפוש, עדכוני אבטחה והגנת אתר, עדכוני מערכת ופלטפורמת אתר. תחזוקה שוטפת וקבועה לאתר, תשמור על אתר עדכני - רלוונטי למנועי החיפוש ומאובטח לכל אורך חיו של האתר האינטרנט.
התוכן הוא המלך - אחת המשימות החשובות ביותר בתהליך בניית אתר אינטרנרט היא הבניית תוכן, תוכן עדכני ורלוונטי ללקוחות היעד בהתאם להנחיות ספקי התעבורה הראשיים ברשת מנועי החיפוש. יתרה מכך, מנועי החיפוש הראשיים מדרגים ונותנים עדיפות לאתרי אינטרנט בהם ישנם עידכוני תוכן על בסיס שוטף וקבוע.